onsdag 28 april 2010

ansökningscirkusen

Nej, det verkar inte bli något Borås för mig. Idag fick jag ett antagingsbesked där skolan meddelade att jag inte kallats på intervjuv och att mitt chans att komma in därmed är låg (no shit, liksom?).
Självklart är jag lite besviken men på sätt och vis är det skönt, jag är kanske inte är redo att lämna Stockholm än trots allt och nu så kan jag fokusera till 100% på Beckmansproverna. Jag får bara försöka att fortsätta att tro på att det jag gör faktiskt är bra och inte låta det här skada mitt självförtroende.

*går in på cuteoverload för att gaska upp mig*

4 kommentarer:

  1. go girl! tråkigt med borås men vad göra lix, skickar in min anökan idag känner lite likadant chansen är inte så stor men man får väl försöka tänka positivt... eh.

    SvaraRadera
  2. Jo men så är det väl alltid, får tänka att det är ganska få som kommer in på första ansökan...

    SvaraRadera
  3. Klart du måste tro på att det du gör är bra! Kul att du har skaffat en blogg nu :) Jag blir fortfarande lite utskrattad i skolan för att jag verkar vara den enda som bloggar.

    SvaraRadera
  4. Yay vad kul att du hittat hit =D nä, älskar att läsa din blogg!

    SvaraRadera